2011. jún. 28.


'Mama miért sírsz? - kérdezi a kisfiú az édesanyját:
Mert én nő vagyok - válaszolta az asszony.
Ezt nem értem! - mondja a kisfiú
És ezt soha nem is fogod megérteni ..........-válaszolta gyermekét
átölelve az anya.

Később megkérdezte a fiúcska az édesapját is.
Papa, miért sír a mama látszólag minden ok nélkül?
Minden nő ok nélkül sír. - Ez volt minden amit az apa válaszolt..
A fiúcska felnőtt, férfi lett, és még mindig kereste a választ, vajon miért
sírnak időközönként a nők. Egyszer megkérdezte a Legfelsőbb
Hatalmat.
Mondd Atyám, miért sírnak a nők olyan könnyen?
Az Atya elgondolkozva válaszolt:
Amikor a nőt teremtettem, valami különlegeset alkottam.
Oly erőssé tettem a vállát, hogy a világ terheit elbírja, mégis oly
gyengéddé, hogy vigasztalást is tudjon adni. Oly belső erőt adtam
neki, ami lehetővé teszi, hogy akkor is tovább menjen, amikor már
mindenki más feladja, hogy a betegségek és a bánat idején is ellássa
családját panaszkodás nélkül. Oly mély érzéseket adtam neki,
amelyekkel gyermekeit mindig és minden körülmények között szereti,
még akkor is, ha a gyermek őt mélyen megbántotta. Oly erőt adtam
neki, mellyel a férjét minden hibájával együtt szereti és elviseli, és
azért alkottam a férfi oldalbordájából, hogy vigyázzon férje szívére. Oly
bölcsességet adtam neki, hogy tudja, egy jó férj soha nem sérti meg a
feleségét, mégis néha próbára teszi a nő érzéseit, határozottságát és
kitartását, hogy sziklaszilárdan férje mellett áll-e?
És végezetül könnyeket is adtam neki, hogy sírhasson. A könnyek
kizárólag csak az övéi, és annyit használ belőlük, amennyire csak
szüksége van

Látod: Egy nő szépsége tehát nem a ruhájától függ amit éppen visel,
vagy az alakjától amilyen az ő formássága, de még nem is attól
ahogyan a haját viseli. Egy nő szépségét a szemeiben ismered fel,
mert ez a szíve kapuja, ahol a szeretet lakozik.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése