2011. aug. 6.

'‎Elfelejtettem a múlt hibáit,és a jövőbeli sikerekre törekszem.Vidám vagyok,és mosollyal fordulok minden egyes ember felé,akivel találkozok.Annyi időt fordítok saját magam jobbítására,hogy mások kritizálására már nem is marad időm.Túl nagy vagyok az aggódásra,túl nemes a haragra,túl erős a félelemre,és túl boldog ahhoz,hogy gondot engedjek a jelenembe.Jót gondolok magamról,és ezt a tényt a világ számára is nyilvánvalóvá teszem,nem hangos szavakkal,hanem nagyszerű tettekkel.Abban a hitben élek,hogy a világ az én oldalamon áll,amíg a bennem lévő legjobbhoz tartom magamat.Erős vagyok,és semmi sem zavarhatja meg a lelki békémet.Minden barátommal próbálom éreztetni,hogy van bennük valami értékes.Mindennek a pozitív oldalát nézem és valóra váltom az optimizmusomat.Csak a legjobbra gondolok,a legjobbat fogadom el,és ugyanolyan lelkesedéssel fordulok mások sikerei felé,mint a sajátom felé.'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése